Thursday, January 18, 2007

Aş \ N-aş

Ai jucat cap jocu' ăsta vreodată?

Stai cu un pretenar la o bere rece într-un loc aglomerat şi te uiţi la veveriţele care trec ele pe lângă voi. Cum trece una, zici "AŞ!" [as in "aş fute-o!"] sau "N-AŞ!" [pentru, evident, "N-aş fute-o!"]. Acum zi bă pe cine ai si pe cine n-ai. Dă edit la postu` ăsta, nu la comments, să te vază lumea.

Incep eu:


1.Giorgia Palmas, pentru cum arata in poza asta
2.Briosa2, pentru ca la cei 16 ani ai ei nu poarta chiloti, ceea ce e de salutat.
3. Pe Mirandolina. Pentru că dacă ştie Tai kwan do-do, iţi dai zeama ce ştie sa facă in pat. A, şi pentru că e singura roşcată mişto (şi ţâţoasă) pe care o ştiu

N-aş:

1. Pe Eloa. Propun ca feministele să să fută ele intre ele şi să facă poze, să ne dea şi la gura noastră.

Randul meu, testicol ce esti:


1. Giorgia Palmas pentru ca exista si pentru ca eu am descoperit-o primu'
2. Veveritele de la Market Survey

N-as:

1. Paris Hilton

Si tu ai noroc ca Ze Germans nu citeste blogea asta.


Zee Germans. Şi daca l-ar citi, ce?

Ia pula

Revin, mori in bezna: As pe Mirandolina, pentru ca se bate cu monstrii. Si eye-patch-ul ala imi da tot felul de idei.... AH, si Corina Caragea, aia de la ProTV care prezinta stirile. nat beeed!

Aş:

pe blea bleablea. veveriţă programator... heeell yeah!!112

MILF ftw, dragii mei!

N-aş:

tanti de se plimbă pe cal prin firmă. prea girafă.

1 comment:

  1. Vaaaiiiiiii...e de necrezut !!! Deci asa gindesc barbatii ai? Si eu care credeam ca doar femeile gandesc asa...!!! Tulburator mai Lordule.

    ReplyDelete