Tuesday, June 30, 2009

când să întâlnea hoțu' cu prostu'...

el (tentativă de hoț):

"Am cautat piesele tale:

GA EX58 UD5 -- Nou 948 (cel.ro)
I7 920 -- Nou 1067 (media dot)
RAM 1x3 -- 80*3 = 240 (kingmax Emag)

Total: 2255

acum: 2255 - 1900 = 355 cu atat e mai ieftin la tine.
In rate pot le lua si noi de la magazin. Acolo pot sa am si mai mult de 2 rate.

Tu in locul meu daca ai da 1900 nu ai mai avea de unde sa mai dai inca 350 in plus pentru: GARANTIE mai mare, produse noi si rate pe 6 luni?

Uite...calculam asa daca vrei 2255 - 35% = 1465.75 rotunjim la 1466 (tu ai folosit produsele aproape 2 ani...daca nu si mai mult. Eu ar trebui sa scad atat uzura cat si devalorizare la mana a doua. nu am scazut 40% ci am ales media dintre 30 si 40%. Aici pot intra si toate celelalte reduceri adica este mai mult de atat e normal sa dai o reducere pentru o asemenea suma. Le cumpar de la tine pe toate.

Pot sa-ti dau banii astia in 3 plati: acum 500 + pe 25 iulie 500 + pe 1august 466.

Mie-mi pare destul de onesta propunerea mea si de corecta. Nimeni nu o sa-ti cumpere piesele separat una cate una pana pe 1 august (la banii pe care-i vrei nu cred ca le cumpara nimeni nici pana la 1 octombrie).

Astept raspunsul tau.

Cat despre sursa, pana la urma m-am decis sa iau una noua pentru ca riscul este putin cam prea mare in cazul unei surse uzate.

Noroace."

\\-
---------------------------------------------------------//

eo (low iq wannabe):

"Man,


1. Mobo si cpu au 6 luni vechime, nu 2 ani, si vin cu garantie.
2. Uzura la electronice... am procesor de 5 ani si nu are absolut nici o problema. Nu justifca în nici un caz diferenta de 40% de care vorbesti, nu vei gasi nicăieri componente de top la ce preț vrei tu.
3. Rate se fac in magazin, dar vei plati dobanda. Poate doar pe avantaj, dar la dcshop preturile sunt ceva mai mari.

Oferta pe care ti-am facut-o mi se pare de bun simt, si ramane in continuare valabila: 1000 RON pentru placa de bază high end de ultimă generatie + DDR3 1333. i7 920 l-as vinde instant pe forum cu 900 de lei.

Mai mult nu vreau să las, prefer păstrez componentele pentru mine.

Dacă e ok, da-mi de stire, dacă nu, baftă în continuare la cumpărături."


\\---------------------------------------------------------//

Marș la săraci mă, auzi ce calcule face el... megagogule, vrei tu țiplată, mă?

No comments:

Post a Comment