Friday, September 11, 2009

Depigmentare, chelie si lindic

..sau cum mi-am petrecut eu ziua de azi.

Am facut 14 sedinte cu Cristi, cel mai cool dintre instructorii auto. Din pacate (sau ma rog, din fericire) Cristi a trebuit sa ajunga la popria lui insusi casatorie, asa ca m-a lasat pe mana altui instructor ca sa fac ultima sedinta si sa dau examenul. (masina era acelasi model, logan diesel, cea mai tare masina din lume, asa ca n-au fost probleme).

Dinu are 40 de ani, chelie cu plete, e fumator. Are boala aia care ii depigmenteaza pielea. A, si el le stie pe toate.

- Ba, sa-ti iei logan diesel. Dar nu cu leasing! Te duci si faci credit de nevoi personale, si iei masina. Altfel de obliga iei sa ii faci reviziile la timp, sa faci Casco. Asa, uite, eu am dat 400.000 sa-mi schimbe uleiul. La reprezentanta de 2 milioane. Trebuia sa schimb la 10.000km dar am schimbat la 6000. Masina, fiind noua, aduna pilitura de la pistoane. Si e bine sa schimbi uleiul mai repede, se curata.

Ma rog. Foarte interesant a fost astazi, la traseu. Am ajuns la 8:30 si am aflat ca eram ultima serie. Asa ca am inceput sa ne plimbam, el la volan, 80Km/h minim. La un moment dat, a inceput urmatoarea discutie din zona crepusculara:

- Ba, uite, eram si eu mai mic si nu stiam ce e aia lindic, cand vorbeau baietii. Na, eram si eu tanar. Stii ce ala un lindic?

- Clitoris, raspund eu voios, sigur pe cunostiintele mele de fiziologie feminina

(ingnorandu-ma, a pus coatele pe volan si si-a apropiat palmele usor curbate, cat sa simuleze o pi*sda)

- Cand departezi labiile, e acolo un cerc din *ridicat din umeri* carne. Trebuie sa bagi pula acolo, ca o spargi. Acolo se simte ea cel mai bine, in cercul ala, la lindic.

- Aha, zic eu, nestiind daca e momentul potrivit sa cobor din masina. In mers, la 90 de km/h acum.

- Pff, pai am avut eu o amanta, Simona o chema. Sa mor eu, oricat futeam la ea, nu mergea, astea, nu se simtea bine.

-Ok, zic eu, gandindu-ma ca n-am vazut nici un act unde sa scrie ca e instructor pe bune.

- Si mai era alta, Claudia. Asta era casatorita. Cand o dezbracam facea *imitat un gemut de femeie*. La asta i-am dat acolo, la lindic, si murea asta.

-Ok, zic eu, in timp ce gandeam "salam, viezure, paragladina. Trebuie sa nu izbucnesc in hohote de ras. optsutesaizeci inmultit cu unspe..."

- Iti zic eu, degeaba ai pula mare. Daca o ai mare, se duce dracu` departe, nu faci nimic. Iti trebuie pula potrivita, dar e diferit de la femeie la femeie. Ca na, nu aveam destul pentru Simona, dar era foarte bine la Claudia. Am si masurat-o, de curiozitate, 14 cm are.

30 de minute mai tarziu. Eu numarand norii mort de plictiseala in masina, el facand ordine in dosarele celorlalti elevi:

- ia uite-o p-asta (imi arata o copie xerox dupa un buletin. Copia facuta cu curul de un xerox prost, dar se vedea ca fata era draguta). Moama, cand o vezi e asa.. micuta, niste tate rotunde si o gura mica. Numai sex iti vine sa-i dai. Sex, sex, sex toata ziua sex. Am vrut s-o invit in oras, dar mai astept un pic.

Vreo ora mai tarziu, in masina. El citea Click, mare ziar, plin de tate. Si evident ca o vede pe una gen "zdreanta in tatele goala va prezinta meteo" si incepe:

- Uite ce tate misto are asta. As lua-o de nevasta. Dreacu`, am patruj de ani, e momentul sa ma casatoresc cu una. Daca as prinde-o pe una buna, ca asta, mi-as da drumu' in ea. Sa ramana gravida. Sau daca vrea numai cu prezervativ, rup cu unghiile sau cu ceva varful cand nu e atenta. Ce, o fi atenta tot timpul cand face sex...si imi dau drumul in ea. Pai na, nu trebuie sa ma casatoresc si eu?

No comments:

Post a Comment