Friday, April 23, 2010

Premiile Bijniţă IV & V

"demianiulia a scris la 23.04.2010 00:24:
AVAND IN VEDERE CA EXACT PLACA TA IN MAGAZIN ESTE 1460 LEI NOU NOUTA SIGILATA, CU 3 ANI GARANTIE SI TOT CE VREI...IAR A TA ACTE IOC, CAT ESTE ULTIMUL PRET AL PLACII...NU DE ALTA DAR DACA NU AI ACTE PE EA POATE E REFURBISHED..SI IN CAZUL ACESTA NU VALOAREZA NICI 1000 LEI."


ca să ne înţelegem, este vorba de un ATI Radeon HD 5870 VAPOR-X OC cu un preţ retail de ~1750 de lei, pe care eu o vindeam cu 1400...

tanti iulia câştigă la categoria "tupeu, ştiu eu mai bine cât costă placa ta"


Inca una de pe okazii:

un user oarecare, sa-i spunem chrysty, oferă la schimb o camera video mini dv canon mv 800 la unul dintre anunturile mele. toate bune si frumoase, numai ca aceasta camera este vreo 1200 de lei de nou si el se ofera sa o dea schimb pe schimb pentru un produs evaluat la vreo 400 de lei.

pe de alta parte, am aceeasi oferta cu o camera video canon mv 800 schimb pe schimb pe softpedia, pentru exact acelasi produs. de la alt user de aceasta data, sa-i zicem cristi4cic (vezi commenturile in partea de jos).

revenind la chrysty de pe okazii, profilul lui are urmatorul istoric: 33 calificative (88% pozitive). Din astea vreo 5 pozitive sunt de la un oarecare cristi4cic care culmea, e banat pe okazii.

nea' chrysty / cristi4cic castiga la categoria "personalitate multiplă, me-am tras-o singur".

No comments:

Post a Comment