Thursday, December 06, 2007

Gogu Kaizer e degeaba

Mai devreme am vrut sa scriu un text lung si plictistor :). Dar mi-am dat seama ca nu are sens, pentru ca toata lumea stie ca Gk e degeaba de cand a plecat la Design. Asa ca va bag o povestioara
Acum 1 an si juma':
Gk jos la cafeterie cu mine &co. :"sa-mi bag pula ce ma enerveaza bulangiul ala"
io: "Cine coaie?"
Gk: " Ala ma?"
io: "Cine plm e ala ma, ca si pe mine ma enerveaza" (lol trea sa-l sustin pe om)
Gk: "Blana ma, unu'!"
io: ":| aha"
Dupa 3 luni dupa ce era la Design si Blana era seful lui (ce ironie)
io: "naspa coaie tre sa lucrezi cu blana acum"
Gk: "De ce ma?? e GG omu"
io: " ... si ai vazut filmul d'aseara ..."
In concluzie Gk a preferat sa se dea de partea "bulangiilor" ... /fail

5 comments:

  1. Lol, i-am povestit asta, mah.

    ReplyDelete
  2. lol? si cu ce schimba situatia?

    ReplyDelete
  3. de partea "bulangiilor" - cum a fost asta! ;))

    ReplyDelete
  4. daliane, vezi ca te cauta blana in baza de useri ;))

    ReplyDelete