Thursday, December 06, 2007

Once a proffesional idiot always a proffesional idiot

Ce s-a schimbat de pe 1 Decembrie?

Mi s-a raspuns intr-un final, dar degeaba.... Am fo' la interviu in alta parte si mi-au dat mai multi bani decat trebuia si cu toate astea imi vine sa zic nu, ca cica tre' sa muncesc acolo...

A venit mosu' ala cu fetishu' cu picioare, deci crapat in mine ciocolata, bomboane, chipsuri, cola si alte alimente sanatoase.

Ingramadeala din trafic a ramas aceeasi, parca se aprinde nenorocirea aia de schela in fiecare seara, pentru prima data.

Cearcan' nu a fost incantat de ideea mea cu alifia (ho, nu va ingramaditi, i-am zis sa-i ia lu' mama lui - damn, oricum a iesit rau)


GK a ramas acelasi ;)

Tugu' probabil leneveste pe undeva, pe bani multi...

Si Cânili, s-a apucat de munca, OMG imi pare sincer rau pentru el, avea foarte mult potential la stat degeaba, un "talent shukar"- incerc sa acopar si partea lui dar imi e foarte greu.

Gata pentru moment....

PS: Aseara la OTV am aflat ca: "Cioaca isi doreste ca Mos Neculai sa i-o aduca inapoi pe Elodia". Pai, coaie ia lopata, mergi in padure, dezgroapa acolo si vino cu ea acasa. Ca daca nici Lazarush ala nu a gasit-o, o gaseste Mos Neculai? (Vreau sa emigrez undeva departe de ciorile astea albe!!!)

PS bis: Yahoo sucks ca mi-a bagat invite-ul de Gmail in Spam. Disrespec'pa

3 comments:

  1. du-te, bey, şi nu te mai uita înapoi!

    ReplyDelete
  2. Pai oricum aici nu mai raman(nu ca as avea un cuvant de spus), da'... aici stateam degeaba si era asa de bine...

    ReplyDelete