Thursday, January 14, 2010

Ajutați un sărman la început de an

Va rog din suflet ajutati-ma

Sunt un revolutionar SEF ASOCIATIE JILAVA”89 RANITI SI RETINUTI.
Am aproape 60 de ani si m-am casatorit cu o fata de la tara, de langa Lehliu de 30 de ani, MIHAELA fosta DINU.

Dupa 8 ani m-a parasit pentru o cunostinta SPUNAND CA A-SI IPOTENT si m-asi nasturba sub patura privind-o PENTRU CA NU I-AM PUTUT PRACTIC FACE CEVA, fiind inca vigina.
Minte, am aflat ca m-a inselat zilnic cu bucatarul PITERIEI din Dorobanti 56 pe care i-l posed, CU PRIETNII care au vrut si n-au vrut.

Dupa 2 ani a revenit acasa pentru ca a fost mintita ca ar avea 1/2 din averea mea de sta 10 ani casatorita cu mine, avere ce consta din 100 mp in AC ADEMIEI, c-tii S+P+E 800 mp in Dorobanti 56, 2000 mp in Grivitei 60, 2,5 ha intravilan in zone de vile, si un nou spatiu avizat de Pr. Bucuresti, etc,,

Eu nu cred ca este adevarat pentru ca au fost primite ca rasplata, fiind REVOLUTIONAR, fapte inainte casatorie cu peste 10 ani.

Astept sfaturi la tel. 0788937440.

1 comment:

  1. Despre d-l. urmatoarele : In curand PARTEA a II-a : Cum un Presedinte de asociatie, falsifica, scaneaza, intervine prin trafic de influenta si de familie, pentru a-l rezolva pe un prieten, sa redevina ALB, sa-si faca rost de drepturi ce nu-i apartin lui, sa incalce legislatia din Romania. Cel in cauza nu era in asociatia lui, ci in alta similara. Un serial de multe episoade finalizate in 20.10,”09, cu date probe scrise, inclusiv scanarile de rigoare, activitatea soatei, etc..Oricum dosarul pleca unde trebuie

    ReplyDelete