Monday, January 25, 2010

Cheful de muncă la români

LINK

Este un grup pe facebook care vrea compensarea zilelor de sărbatoare care cad în weekend cu zile libere in zilele lucratoare.

Evident, există și petiție.

Ati citit, da? Logica probabil e:

"Dacă pică sarbătoare în timpul săptămânii am liber. Corect, fată?"
"Corect"
"Sunt eu de vină dacă pică sarbatoarea în uichend, fată?"
"Nu fată"
"Și-atunci nu e corect că dacă nu sunt eu de vină, să nu platesc eu? Să-mi dea statul liber altă dată, noi și-așa muncim pentru alții"

Evident, top recruiters, 5 femei. Numai o femeie putea concepe un căcat d-ăsta. Barbații vor felații și fripturi, nu au timp de porcării.

Ia uite ce zic doamnele:

"Avem mari sperante ca aceasta propunere sa ajunga in parlament ca un proiect de lege. Impreuna putem reusi. Va rugam sa trimite-ti invitatii mai departe, prietenilor vostri. Fiecare membru conteaza."

"Va rugam trimite-ti mai departe invitatii prietenilor vostri."

Eo dacă aș fi angajator m-aș uita pe facebook înainte să fac angajări.

1 comment:

  1. mă, da' dacă la englezi şi japonezi se poate, de ce nu si la români? :)

    ReplyDelete