Thursday, August 13, 2009

Premiile Bijniţă I

"Maurice: Mai ai placa de baza ?

Eu: salut,

Da, o mai am. Urmeaza sa o duc la garantie ca la ultima furtuna mi-a pocnit unul dintre cele doua porturi lan gigabit.

Daca te intereseaza, ti-o dau tie asa la XXX ron, te duci cu ea la garantie si te alegi cu una nou nouta, scapandu-ma si pe mine de un drum. Ca daca ma duc eu si o schimb cu una noua, n-o mai dau...

ma poti suna la 0740898989 pentru detalii.

o seara buna.

Maurice: Salut ! Eu daca cumpar placa de baza din magazin (YYY lei) si imi deduc T.V.A. - ul ies mai ieftin de XXX lei si nu astept pana vine placa noua de la service ...
Eu pot sa iti ofer XXX-50 lei pe placa de bază.

Putem sa vorbim pe mes maine ..."



Felicitări Maurice, ai câştigat premiul Bijniţă la categoria "TVA de valoare". Acum marș la magazin și dedu-ţi TVA-ul ca să ieși mai ieftin.

No comments:

Post a Comment