Tuesday, August 04, 2009

scoală, șoferule, scoală!

M-am apucat de școala de șoferi. Sunt la a treia ședința și candidez la titlul de împărat al șoselelor. Să va zic cât de cool a fost:

Prima ședință, pe Dorobanți: Salut Alex, salut Cristi. Astea sunt pedalele, astea sunt manetele, cu aia dai semnal, cu astalalta stergi geamurile. Alea sunt becurile de pe bord. Calcă ambreiajul, da-i a-ntâia, semnal și dă-i. Ca să citez din clasici: “my asshole was so closed shut that it could be used as a cigar cutter”.

În fine, n-au fost mari probleme, doar ca am băgat din a 2a in a 5a. Loganu’ Diesel n-a zis nimic, Cristi n-a zis nimic, a fost cool. A, și la prima frână era sa dea Cristi cu capul de bord. Deh, credeam ca e ca-n NFS.

Ședinta a treia a fost de departe cea mai cool. Mai întâi ca a venit instructorul cu Ionuț, alt școler. Care a stat în spatele meu și a considerat ca e cool să se țină de tetiera mea și sa aibă glume in program:

“Dă-i cu scârț!!!11”

“Pfff, n-ai dat prioritate aici”

“Accelerează în pula mea, nu vezi ca pietonii trec pe roșu?”

De asemenea, a fost “bad hair day”. Cele mai proaste frâne din lume, trăgeam stânga (eu sau mașina, nu știu exact), vrând să bag a 3a din a 2a am bagat-o in a 5a, după care în a-ntâia.

Mișto a fost când s-a terminat ora de condus și am luat poziția regulamentară din spate. În față o tinerică. Cu ochelari de soare maaaari. Care a ținut sa menționeze, așa, de bun venit, ca ea a dat cu capul de un dulap de bucătărie și are un cucui și că o doare. Dupa care a inceput șoul:

* “Ah, eram in trei și n-am avut timp sa trec in doi”

* Procedura corectă pentru plecat de pe loc: Călcat ambreiaj, schimbat în unu, turat logan diesel pana la 3500 de ture, ridicat piciorul de pe ambreiaj. De asemenea, schimbat toate vitezele la 3500 de ture. Așa i-aș fi futat una după ceafă daca eram Cristi…

* Cristi: “Ia-o la stânga în intersecția asta”

Tuta: “pe unde mă încadrez, pe unde trec alba și neagra??” (n.r. : alba și neagra erau doo mașini din respectiva intersecție)

Ca să nu mai zic că la fiecare frână dadeam eu cu capul de tetiera ei.

Și pentru că n-am incheiere:

   “Ce frumos e sa conduci!”

No comments:

Post a Comment