Tuesday, August 11, 2009

Vecinii mei, partea B

Salutari Domnule Ciocan (da, chiar asa il cheama, ca pe scula), vecinul de deasupra mea! Imi spuneti si mie, va rog frumos, de ce mortii dumneavoastra mutati mobila prin casa in fiecare nenorocita de noapte la ora 3? S-a tulburat Feng-Shui-ul?

A, si mai e vecina de la 5, fiica DOAMNEI ADMINISTRATOR (trebuie scris cu caps, lol, ca e cea mai importanta persoana din bloc). Care vecina are vreo 35 de ani si o fata de "merge o tura". Legenda urbana zice ca a facut Italia vreo 5 ani (nu a facut-o din traforaj si carioci, nici la capsuni n-a fost; a facut-o cu gura si pi*sda, ca orice romanca de valoare). De asemenea, e foarte crizata, mai ales de cand are un bebelus.

Se facea ca venit baiatul cu netul de cartier sa-mi puna internet (salut coaie, stii ca te iubesc, mai ales cand te-am rugat sa-mi lasi un pic mai mult cablu ca sa fie, si tu mi-ai dat vreo 80m). Care baiat a tras el cablu prin balcon, dupa care mai trebuia sa dea o (una, un, one, ein) gaura in tocul de la geam. Sa facem un calcul simplu: bormasina puternica versus 5 cm de lemn. Cat dureaza sa faci o gaura? 1 minut? Cam la secunda 30 a operatiunii, a aparut fata lu` DOAMNA ADMINISTRATOR:
"Dar nu va e rusine? Dar nu va e rusine? Cum indrazniti sa dati cu bormasina la ora asta, am un copil care doarme"
"Dar doamna, dureaza 1 minut, cat imi trage baiatul niste cablu"
"Nesimtitule"

Faza doi e cand imi punea alt baiat gresie prin baie. Unde "imi punea" = scotea gresia veche cu un ciocan si dalta. Evident ca tanti s-a infiintat la usa
"Cum e posibil domnule sa faceti atata zgomot la ora asta? am un copil care doarme..."
"Doamna, nu vreti dumneavoastra sa puneti jos un orar in care sa scrieti intre ce ore doarme copilul dvs? Sa stim si noi cand sa nu facem zgomot. E copil mic, doarme 16 ore pe zi, cred ca ne descurcam in alea 8 ore ramase."
"Porcule, nu ti-ar fi rusine?"
"Doamna, este ora 12:40. Jos e un afis, puteti sa-l verificati, orele de liniste incep la ora 13. Pana atunci, odihna placuta."

Ar mai fi si vecinul de la 7, Costel (bine, nu-l cheama Costel, dar Costel suna mai cool decat numele lui). Costel munceste pe la stat, ceva cu finante, cam 2 ore pe zi. Costel este un ladies man. N-ai zice, pentru ca are cam 1,65m si e cam paros. Dar mai tot timpul trec femei pe la el, spre disperarea vecinelor.

Si, cireasa de pe tort, vecina de la parter. Eram intr-o seara cu niste prieteni, beam bere, ragaiam, discutam discutii ("ba, egzista viata dupa moarte?")la un nivel sonor mai mult decat decent,na, ce fac baietii vineri seara. Si vine vecina de la parter, sa ne zica sa nu mai facem galagie si sa dam muzica mai incet, ca e cheama politia. Am zis "Bine" si ne-am intors la ale noastre.

Dupe juma de ora, apare politia la usa. A avut loc urmatoarea discutie:

"Buna seara, sunt comisarul Coco-Jumbo de la sectia opt politie. Va rugam sa ne scuzati ca va deranjam, dar am primit o reclamatie cum ca aici e muzica data tare. Stam in fata usii de 5 minute si nu auzim nimic."

"Pai domnule Coco-Jumbo, eu inauntru am un laptop. Va invit inauntru sa-l dati la maxim; daca se aude pana la usa, eu va platesc ce amenda vreti dumneavoastra"

"Nu e nevoie, ne scuzati pentru deranj. O seara buna"

Mai nou, cred ca vecina de la parter si-a tras prieten manelar. Alfel nu-mi explic de ce in fiecare seara da drumul taaaare la manele. Are si una preferata, o manea cu background house. E bestiala.

No comments:

Post a Comment